본문 바로가기

Pop*샹송*칸쏘네-

Sailing - Rod Stewart

 

 

I am sailing, I am sailing, 나는 항해해요, 항해해요

Home again, Cross the sea. 다시 고향으로, 바다를 건너서

I am sailing, Stormy waters, 나는 항해해요, 폭풍우 치는 물위에서

To be near you, To be free. 당신께 가기 위해, 자유롭기 위해

I am flying, I am flying, 나는 날아요, 나는 날아요

like a bird, Cross the sky. 새처럼, 하늘을 가로질러서

I am flying, Passing high clouds, 나는 날아요, 높은 구름을 지나서

To be with you, To be free. 당신과 함께하기 위해, 자유롭기 위해

Can you hear me, Can you hear me? 들리나요, 내 소리가 들리나요?

Through the dark night, Far away, 어두운 밤의 적막을 지나서, 저 멀리까지

I am dying, Forever trying, 나는 죽을힘을 다하여, 영원히 노력중이죠

To be with you, Who can say? 당신과 함께 하기 위해, 누가 말할수 있을까요?

Can you hear me, Can you hear me? 들리나요, 내 소리가 들리나요?

Through the dark night, Far away. 어두운 밤의 적막을 지나서, 저 멀리까지

I am dying, Forever trying, 나는 죽을힘을 다하여, 영원히 노력중이죠

To be with you, Who can say? 당신과 함께 하기 위해, 누가 말할수 있을까요?

 

We are sailing, We are sailing, 우리는 항해해요, 앞으로 나아가요

Home again, Cross the sea. 다시 고향으로, 바다를 건너서

We are sailing, Stormy waters, 우리는 항해해요, 폭풍우가 치는 물위에서

To be near you, To be free. 당신과 함께하기 위해, 자유롭기 위해

Oh Lord, To be near you, To be free, 오~신이시여, 내 사랑에게 가깝게, 자유롭게 해시주옵소서

Oh Lord, To be near you, To be free, 오~신이시여, 내 사랑에게 가깝게, 자유롭게 해시주옵소서

Oh Lord, To be near you, To be free, 오~신이시여, 내 사랑에게 가깝게, 자유롭게 해시주옵소서

Oh Lord, 오~신이시여~!!!